Saturday 8 November 2008

CAT: Optimista o boig?

En temps quan els mitjans de comunicació només parlen de la crisi financera i de la recessió que està vinent amb molta força, vaig invertir jo tots els meus estalvis a un projecte comercial. Sóc boig? Una mica, pot ser, però encara més sóc optimista.

Sempre he volgut tenir la meva pròpia empresa i enguany penso que ha aparegut una oportunitat. Es tracta d’una petita distribudora amb una gama de preservatius suecs com el seus productes principals, que venem sobre tot a farmàcies però també a oficines de planificació familiar i altres entitats públiques. No poc dir que va ser el meu somni de treballar amb condoms, no obstant això, el nostre proveïdor RFSU és una empresa tant ètica com solidària – tots els seus beneficis s’inverteixen a una ONG que fa campanyes sobre la salut sexual per tot arreu del món – cosa que sí m’agrada molt.

Ara comença un període plen de canvis a la meva vida personal. Amb el temps us prometo canviar tota la publicitat de l’empresa - inclouent, és clar, la nostra pàgina web - per adaptar-la també a la part de la clientela que prefreix el català. Però he de començar amb la venda. El día 1 de desembre és la diada mundial de VIH i sol ser una bona ocasió per recordar a tothom que la SIDA encara avui és incurable i que l’ús de condoms és la millor manera per evitar malalties sexuals.

Després de mesos quan em vaig sentir com un blocaire amb uns certs coneixements culturals i lingüistics però sense idees com per guanyar la vida de la meva familia, me he convertit a un simple venedor de condoms. Malgrat això tinc molta il·lusió i sento com se m’estan tornant les forces. Sí, hauré de fer moltes tasques bàsiques, però això no significa que perdré el meu interés cultural.

- - -
Perdoneu-me si responc als vostre comentaris molt poc a poc. Encara no s’ha restablert la banda ampla a la nostra casa i, com podeu imaginar-vos, tinc molta feina durant els dies a la oficina.

3 comments:

ian llorens said...

I jo demanant-li consells al venedor del sex-shop d'Amsterdam, quan tenia un expert aquí!!

A veure quan extens la gama de productes. He vist que la casa mare, te una gama molt interessant.

Anonymous said...

Que tinguis sort amb la nova empresa. Com punt de partida tens un producte que és suec, i amb motiu o no, això dona prestigi

Erik Wirdheim said...

Ian,

No exageris. Expert por ser pugui ser amb el temps - fins ara em sento més bé perdut en tots assumptes.

Però, sí, m'ha interessat molt la teva entrada sobre vibradors que no fan soroll.

(http://catalonianpolitician.blogspot.com/2008/10/noiseless-vibration.html)

Jordi,

Gràcies pel teu comentari. Espero que tinguis raó.

//Erik