Wednesday 3 September 2008

CAT: Memòries contradictòries de vacances a Suècia

Fins ara no he escrit res a aquest bloc sobre Halmstad, la bonica ciutat sueca on vaig néixer. Durant les vacances vaig començar de pensar les coses que vull presentar a una entrada i he decidit fer-la a castellà amb l’objectiu que atregui el més interés possible. Pot ser que sembli increïble, però entre suecs aquest lloc està connegut per les seves platges. Ja vereu, perquè vaig fer moltes fotografies i, clar, totes de sol.

A prop del mar tenen els meus pares una caseta de camp, on puc portar la meva família. Els agrada molt als nostres fills i fa uns dies el gran va fer-ne un dibuix. És veu clarament que es tracta d’una casa molt petita i que hi ha un banc al costat que dona als veïns. A la cantonada hi ha una barra fixa, ja que l’area pertany al club gimnàstic de la ciutat (prengueu nota de les plataformes on es posa l'entrenador per ajudar els gimnastes). Però més que res s’hi veu com plou d’un gran núvol fosc. Es nota que aquest nen no és d’allà - no ha aprengut l’art de suprimir memories de mal temps. La meva dona i jo, que ambdós som de la costa oest de Suècia, ho dominem perfectament. Als estius de la nostra infantesa sempre feia sol.

2 comments:

William Newton said...

Hi there - Just to say that I emailed you, to thank you for your blog. I really am enjoying reading it. If you need to check your spam filter my email is wbdnewton @ gmail.com Thanks and Felic Diada tomorrow!

Erik Wirdheim said...

William,

Thanks for your nice comment. Just e-mailed you back.

The Diada was really nice, although hanging around with friends made me miss the young flag-burners in el Born in the evening.

//Erik